תכנון אדריכלי ועיצוב פנים

חברת הנדסה חדשה מציעה שירותי תכנון ועיצוב פנים על ידי אדריכלים ומעצבי פנים מומחים בעלי ניסיון רב בתחום אשר עובדים בצמוד עם חברתנו.

מצאתם את עצמכם מעוניינים לחדש את הבית? לעצב הכל מחדש, להוסיף עוד חדר או לבנות משהו אחר לחלוטין? אנחנו הכתובת. חברת הנדסה חדשה עובדת עם האדריכלים הטובים ביותר אשר יעבדו איתכם בצמוד על מנת לממש את החזון שלכם ולהוסיף לו ככל שתרצו את כל האפשרויות העומדות בפניכם.

עיקר הביצוע יתרחש לאחר פגישה עמנו, בה נוכל לקבוע את רעיונותיכם, להתחיל את השרטוטים ולבסס את ההחלטות אודות דרך הפעולה עם החומרים השונים העומדים לרשותנו.

בנוסף, נפעל לתיאום עם כלל הרשויות הרלוונטיות, נערוך תכניות מפורטות לעבודה בהן נקבע את כל הפרטים הקטנים והגדולים.

תכנון אדריכלי ועיצוב פנים

כיצד מתחילים? תחילה חשוב לקבוע מס’ גורמים רלוונטים: בתהליך הייעוץ, יש לקבוע בצורה ברורה אילו שינויים היינו מעוניינים לבצע במבנה, וליצור תכנית פרקטית של הדרישות שלנו: מה סדר העדיפויות שלכם? מה השאיפה והמטרה בבנייה? היכן אנו מעוניינים למקם ריהוט או מאפיינים של הבית בהם אנו מבצעים פעולות יום – יומיות, למשל מיקום המטבח, מרחק הטלויזיה מהסלון, ועד לשינוי הרהיטים בבית, ועוד. כמו כן, עלינו לקבוע מהו גובה התקציב שאנו מעוניינים להקנות לפרויקט על מנת לאפשר ייעול של תהליך הבחירה של החומרים והאפשרויות עמם נעבוד. חשוב שנדע מה המטרה של הפרויקט, מה איננו מעוניינים לשמר ומה אנו מעוניין לשפר בעקבות הבניה. השירות שאנו מספקים יכלול את הנושאים הבאים: מה סדר העדיפויות שלכם?מה השאיפה והמטרה בבנייה?היכן אנו מעוניינים למקם ריהוט או מאפיינים של הבית בהם אנו מבצעים פעולות יום – יומיות, למשל מיקום המטבח, מרחק הטלויזיה מהסלון, ועד לשינוי הרהיטים בבית, ועוד. הפניה לגורמים רלוונטים לייעוץ נוסף בהקשרים של המשך העבודות השונות. תכנון של פנים חלל המבנה, מכל סוג – חדרי מגורים, מטבח, סלון, משרדים וכו’. קביעת תכנוני החלפת אביזרי נוי שונים, וילונות, ריהוט וכיוצא בזאת. תכנון התקציב המקסימלי וייעול ההוצאות. התאמה של העיצוב לאקלים רלוונטי, קרקע וסביבה תוך התחשבות בחזון האישי שלכם. ניהול כלל מהלך העבודה על ידי אדריכלים ותיקים בעלי ניסיון רב בתחום. עבודה בתיאום מול כלל בעלי המקצוע והרשויות השונות, בצמוד לעבודה מול הלקוח. זמינות של אדריכל ממונה ומעצב פנים מטעם הנדסה חדשה לאורך כל הפרויקט. אם אתם מעוניינים להתחיל בבניה, עיצוב מחדש או תוהים לגבי האפשרויות העומדות בפניכם, אל תהססו, חברתינו מתמחה בסיוע בכל תחומי היעוץ האדריכלי ועיצוב פנים ועובדת עם בעלי המקצוע המתקדמים ביותר, הצעד הראשון מתחיל בהנדסה חדשה. למידע נוסף והתייעצות עם המומחים בתחום חייגו 050-4417700 או צרו קשר מייד!

נשמח לסייע ולייעץ בכל נושא או שאלה, הנכם מוזמנים ליצור עמנו קשר בכל שאלה ועניין.
אנא מלאו את הטופס הבא:

לקוחות מספרים:

ממליץ מאוד היה שווה !!!

ברק עשה עבודה טובה ומקצועית בנועם וסבלנות מחירים הוגנים ונתן חוות דעת מאד מקצועית. ממליץ בחום.
5/5
יוסי נדלן נכסים

שירות אדיב

מקצוענות
5/5
איילין ווגנש

הנדסה חדשה – בית מקצועי לזיהוי ואיתור ליקויי בניה קטנים כגדולים.

בדק בית הוא תעודת הביטוח ארוכת הטווח של כל רוכש דירה. עלות הבדיקה נמוכה מאוד ביחס לתועלת הפוטנציאלית הגלומה בזיהוי הליקויים הגלויים והנסתרים וחשוב מכל – המעמד המשפטי של הבדיקה! אסור בשום אופן לוותר על בדק בית.
5/5
רועי צברי

מעולה

שירות מעולה ומקצועי . דוח מיקצועי מפורט עם תמונות ומחיר תיקון. מחיר ממוצע לבדיקה.
5/5
יניב רייכנברג

מקצועי, אמין ושירותי. ממליץ ביותר!

מקצועי, אמין ושירותי. ממליץ ביותר!
5/5
אייל

ברק פשוט מושלם

הוא ענייני, מוצא את הדברים החשובים ביותר, נתן מענה להכל ! נעים מאוד ובא נמרץ לעבודה. לפניו דיברתי עם מספר מהנדסים עייפים ככל הנראה שענו לי מתוך שינה. ממליצה עליו מאוד!
5/5
סאלי ויצמן

ברק הלוי -בדק בית ברמה גבוהה, מקצועית ואמינה

ממליצים בחום על ברק הלוי שהגיע אלינו לבדק בית,לדירה שנמסרה מקבלן. איש אמין ,מקצועי וסבלני. קיבלנו דו”ח מפורט וברור .תודה תודה תודה
5/5
גבי ולאה אהרונוב

ממליץ בחום על בדק בית של ברק

ברק מקצועי מאוד ולא מפספס דבר והכי חשוב – מסביר בדיוק איפה, מה ואיך צריך לתקן ולא סתם כותב דו”ח כלאחר יד. גם המחיר הוגן מאוד. ממליץ בחום!
5/5
עומרי ש

מקצועי מאוד

מאוד עינייני מקצועי ביותר הגיע עם מכשור חדיש שמע את הטענות שלי ואף ציין אותם בדו”ח , שלח בזריזות את בדו”ח בדק
5/5
יקיר דמרי

מקצועי וקשוב ללקוח ששאולים שאלות לגבי הדירה

הגיע לביתנו הסביר לפני התהליך לגבי הבדק ומה הולך לעשות דיבר בצורה מכבדת היה שיח טוב מאוד הסביר אחרי הבדיקה מה הנקודות של התקלות סייר איתנו והראה לנו היכן הם מאוד מרוצים מברק
5/5
אביבה רסקיי

היה יסודי – הדיווח נראה טוב

עשינו בדק בית ראשוני לדירה 4 חדרים בהרצליה. בודק היה יסודי ומובן בהסברים. דוח נראה טוב וממוקד. ממליץ …
5/5
ציקינובסקי ויאצסלב

ממליץ בחום על ברק מקוצועי יסודי ואדיב

ממליץ בחום על ברק מקוצועי יסודי ואדיב
5/5
אלון פיין

ברק מהנדסה חדשה איש נחמד ומקצוען מאוד

ברצוני להמליץ על ברק הלוי שהגיע לעשות בדק בית בדירתנו החדשה במסגרת המחיר למשתכן. מעבר לעבודה המקצועית הגבוהה שנעשתה( בדק ביסודיות כל ליקוי וליקוי) לא חסך מאיתנו שום מידע ונתן לנו טיפים להמשך דרכנו.
5/5
יקיר לוי

יחס אישי ועבודה מקצועית

עוד בשלב הבירור לגבי היתכנות ביצוע הבדיקה ביקשתי לקבל הצעת מחיר ודוח בדיקה לדוגמא. קיבלתי מענה מיידי ודוגמא לדוח שבוצע ללא פרטי המזמין כמובן. הבדיקה בוצעה לשביעות רצוני תוך שליוויתי את ברק במהלך הבדיקה והוא שמח לענות לכל שאלה והערה שלי לאורך הבדיקה. בסיום הבדיקה פירט בפני את הסיכום של הממצאים לרבות המלצות מקצועיות. כעבור מספר ימים הגיע דוח מפורט בצירוף פנייה לשאלות ככל שיהיו לי בעתיד. ממליץ מאוד
5/5
גיא ענבר

נעים, זמין ואדיב

לברק הגענו דרך המלצות ובצדק ברק מבצע בדיקה ברצה הכי גבוהה שיש עם המכשור הכי מדוייק נעים, זמין ואדיב מומלץ בחום
5/5
צופית מוסלוי

תותח על!!!

ברק הוזמן לבצע בדק בית במעמד פרוטוקול ראשוני. ברק היה סובלני, מקצועי, הסביר הכל בצורה ברורה. ממליץ באופן אישי על ברק הן בפן המקצועי והן בפן האישי.
5/5
אורן בניון

אדם מקצועי ושירותי ברמה מאוד גבוהה

ברק ביצע את עבודתו בצורה מקצועית תוך מתן תשומת לב לפרטים קטנים ועבודה יסודית. בנוסף הוא מאוד סבלני ושירותי. עונה וזמין לכל שאלה בכל זמן. מומלץ מאוד.
5/5
יוסי בוקובזה

מקצועי, סבלני ואדיב

היה מאוד יסודי וביצע בדיקה מושקעת. שירות מקצועי ואדיב.
5/5
אורי גל

בעל מקצוע מושלם!!!

כמו כל זוג שרוכש דירה חדשה חיפשנו בעל מקצוע הכי טוב שיש. קיבלנו המלצות על ברק ואמרנו “נלך על זה”. לא מתחרטת לשניה וחיייבת לומר שהוא הכי הכי מקצועי שיש. לא תמצאו טוב ממנו בשום מקום אחר. תודה לך ברק!
5/5
נעה מעודה

שירות מקצועי ויסודי. ברק אמין ומקצועי מאד. הדוח היה מוכן מאד מהר.

ברק הגיע בזמן. עבר ביסודיות על הכל. היה מקסים וענה על כל השאלות. הדוח היה מוכן מאוד מהר. המחיר הגון מאד. החוויה שלנו מאד חיוביות.
5/5
לילך פיטרמן אדר