פיקוח שיפוץ ובנייה

משמעות הפיקוח על עבודות בנייה הנה לשכור איש מקצוע אמין ובעל הידע וניסיון הנדרשים לכך שהבנייה נעשית בקפדנות וברמה גבוהה ללא פשרות.

ישנם מקרים בהם שכרתם מהנדס או אדריכל לפקח על עבודת הקבלן בבית פרטי והתחייבותו לתיאום ציפיות בכל הקשור לשלבי העבודה הראשוניים ועד לקבלת המפתח היא מולכם ולכם בלבד. יחד עם זאת בעידן הבניינים שמציפים את השכונות בישראל, בבנייה מהירה ובקבוצות רכישה חשוב לשים לב כי המפקח על הבנייה יהיה נוכח בכל צמתיה של העבודה ולא רק בסופה וייתן את המשוב וחוות דעתו ישירות אליכם ולקבלן וכמובן יחזור לבדיקה חוזרת.

על המפקח להגיע מטעמכם ולא מטעם הקבלן לשם מניעה של ניגודי אינטרסים.

פיקוח שיפוץ ובנייה

חברת הנדסה חדשה מבצעת פיקוח שיפוץ ובנייה בנכסים וכוללת: פיקוח מקצועי בזמן תהליך הבנייה פיקוח מקצועי בזמן ביצוע עבדות שיפוץ לסוגיהן סריקה מקיפה וממוקדת של הנכס על פי דרישת הלקוח דווח מסכם של שיפורים וליקויים במידה וישנם בדיקה נוספת לאחר תיקון הליקויים דוח מסכם וחוות דעת הנדסית רשמית כמו כן, בפיקוח על עבודות שיפוץ הסיפור אותו הדבר, לא מספיק לרכוש משפצים לנכס, אומנם אתם יכולים להגיע לבדיקות פתע ולהביע התעניינות בתהליך ואומנם רכישה של מפקח יכולה לייקר את העלויות המתוכננות, אך באותה הנשימה נספר לכם כי הפיקוח על השיפוץ ימנע מכם בזבוז של הזמן היקר שלכם וכמובן אי נעימויות ועלויות גבוהות לבתי משפט ושיפוץ חוזר בגלל שלא היה פיקוח ראוי בתהליך שיפוץ הנכס. ליווי צמוד של אנשי מקצוע יהווה רשת ביטחון לכך שהעבודות בנכס מתבצעות על פי עמידה בתקנים, חשוב מאוד לבצע פיקוח על איכות החומרים, עבודות אינסטלציה, איטום, חשמל, בניית קירות המבנה ועוד. למידע נוסף והתייעצות עם המומחים בתחום חייגו 050-4417700 או צרו קשר מייד!

נשמח לסייע ולייעץ בכל נושא או שאלה, הנכם מוזמנים ליצור עמנו קשר בכל שאלה ועניין.
אנא מלאו את הטופס הבא:

לקוחות מספרים:

תותח על!!!

ברק הוזמן לבצע בדק בית במעמד פרוטוקול ראשוני. ברק היה סובלני, מקצועי, הסביר הכל בצורה ברורה. ממליץ באופן אישי על ברק הן בפן המקצועי והן בפן האישי.
5/5
אורן בניון

היה יסודי – הדיווח נראה טוב

עשינו בדק בית ראשוני לדירה 4 חדרים בהרצליה. בודק היה יסודי ומובן בהסברים. דוח נראה טוב וממוקד. ממליץ …
5/5
ציקינובסקי ויאצסלב

שירות מעולה ויחס נהדר

ברק נתן לנו יחס אישי וליווה אותנו בתהליך קבלת הבית וההתנהלות מול הקבלן ביצע בדיקה יסודית והפיק דוח מפורט וברור להמשך טיפול . זמין תמיד לכל שאלה.
5/5
אופיר טויזר

ברק היה מאוד מקצועי. אנחנו מאוד מרוצים מהשירות שקיבלנו.

ברק היה מאוד מקצועי. הוא עבר על כל הדירה ונתן לנו עצה חשובה בקשר לזכויות שלנו. לאחר הבדיקה קיבלנו דוח מפורט ומדוייק. אנחנו מאוד מרוצים מהשירות שקיבלנו.
5/5
קרן גבאי

נעים, זמין ואדיב

לברק הגענו דרך המלצות ובצדק ברק מבצע בדיקה ברצה הכי גבוהה שיש עם המכשור הכי מדוייק נעים, זמין ואדיב מומלץ בחום
5/5
צופית מוסלוי

ממליץ על ברק הלוי

ברצוני להמליץ על ברק הלוי בחור רציני, ואמין עשה לי בדק בית לדירה לפני קניה , מצא לי המון ליקויים שנסתרו מעייני ועזר לי להוריד את מחיר הקניה והסביר לי את כל הליקויים ועלויות המחיר שנתן גם היה לשביעות רצוני לסיכום ממליץ בחום!!!
5/5
רותם עמירם

מקצועי מאוד

מאוד עינייני מקצועי ביותר הגיע עם מכשור חדיש שמע את הטענות שלי ואף ציין אותם בדו”ח , שלח בזריזות את בדו”ח בדק
5/5
יקיר דמרי

מקצועי, סבלני ואדיב

היה מאוד יסודי וביצע בדיקה מושקעת. שירות מקצועי ואדיב.
5/5
אורי גל

אלוף ומקצועי ביותר

הזמנו את ברק כבר פעם שניה, קודם לבדק בית פרטי חדש ולאחר מכן לבדק דירת קבלן. בשני המקרים ברק התנהל במקצועיות ונעימות רבה תוך שהוא מסביר לכל אורך הבדיקה ובסופה ועונה לכל השאלות. ממליצה בחום.
5/5
סוניה מאירוביץ

מקצוען ואמין יודע לתת שירות טוב ומהיר

הגיע לדירה יש ראה את הליקוים ידע יש להגיד לי במה צריך לטפל ואיך מקצען אמיתי במחיר שפוי והגיוני
5/5
אנני לוי

ברק הלוי -בדק בית ברמה גבוהה, מקצועית ואמינה

ממליצים בחום על ברק הלוי שהגיע אלינו לבדק בית,לדירה שנמסרה מקבלן. איש אמין ,מקצועי וסבלני. קיבלנו דו”ח מפורט וברור .תודה תודה תודה
5/5
גבי ולאה אהרונוב

אדם מקצועי ושירותי ברמה מאוד גבוהה

ברק ביצע את עבודתו בצורה מקצועית תוך מתן תשומת לב לפרטים קטנים ועבודה יסודית. בנוסף הוא מאוד סבלני ושירותי. עונה וזמין לכל שאלה בכל זמן. מומלץ מאוד.
5/5
יוסי בוקובזה

שירות מקצועי ואמין

אנחנו היינו מאוד מרוצים משירות שנתן לנו ברק. עמד בזמנים, עשה עבודת בדק בצורה יסודית. אחרי הבדיקה הסביר על כל הליקויים שנמצאו. תוך שבוע העביר את הדו״ח. תודה רבה!
5/5
טורנר סטניסלב

ממליץ בחום על ברק! איש נעים, ישר, אמין ומקצועי מאוד.

ממליץ בחום על ברק. איש נעים ישר ואמין. מקצועי מאוד – שם לב לכל פרט. מגיש דוח מסודר עם תמונות והמחשות של הליקויים. חובה לכל בעל דירה לפני מסירה!
5/5
הראל

מקצוען, קפדן ואדיב – ממליצים מאד!!!

מדוייק, קפדני, אדיב ומקצועי. נתן לנו דו”ח של 34 עמודים מפורטים כולל צילומים של כל הערה ואסמכתאות חוקיות. הסביר כל דבר בצורה ברורה ומעמיקה. מאד מרוצים!!
5/5
אירית אלון

מקצועי, אמין ושירותי. ממליץ ביותר!

מקצועי, אמין ושירותי. ממליץ ביותר!
5/5
אייל

ממליצה בחום.

הבן אדם הגיע במקצועיות. למרות שזו פעם ראשונה קונה בית נדהמתי מהסבלנות והמקצועניות שהראה הבן אדם בשם שאול מחברת הנדסה חדשה. הוא בדק הכל הכל בקפדנות. מאוד ממליצה על החברה והבדק במיוחד.
5/5
גבעה סיילס

יש על מי לסמוך!

ברק הגיע אלינו לבדיקת דירת קבלן, לאחר ששוחחתי עם מס’ בודקים ולאחר שקיבלתי עליו המון המלצות. כל מה שסיפרו לי עליו, היה טוב בהרבה יותר! הוא היה מדוייק ביותר בהסברים שלו במעמד הבדק, הגיש לנו דו”ח מפורט, ביצע סקירה ובדיקה מדוקדקת של הנכס וצילם אונליין את הפגמים שמצא והציג אותם בדו”ח, מעבר לכך- הסביר לנו את טיב (וחסרונות) הדירה שלנו מול קבלנים אחרים, נתן לנו טיפים להתנהלות נכונה מול הקבלן והציע לנו קריאה נוספת להעשיר את הידע לפני הכניסה לדירה. נראה שהוא אכן מומחה בתחומו.
5/5
שירלי בנגיאת יוסוב

ברק מהנדסה חדשה איש נחמד ומקצוען מאוד

ברצוני להמליץ על ברק הלוי שהגיע לעשות בדק בית בדירתנו החדשה במסגרת המחיר למשתכן. מעבר לעבודה המקצועית הגבוהה שנעשתה( בדק ביסודיות כל ליקוי וליקוי) לא חסך מאיתנו שום מידע ונתן לנו טיפים להמשך דרכנו.
5/5
יקיר לוי

בדיקה קפדנית מקצועית ובלתי מתפשרת

קיבלנו בדיקה קפדנית מקצועית ובלתי מתפשרת, ללא תחושת לחץ זמן ובליווי מקצועי עם התייחסות לשאלותנו.  קיבלנו דוח מרשים ומפורט ביותר,  ותשובות לשאלות שהתעוררו אצלנו לאחר קבלת הדוח. ממש משמח ומרגיע כשעובדים עם חברה ובעל מקצוע ישרים, הוגנים ומקצועיים, יישר כח.
5/5
משפחת הרשקו